Här kommer våra önskelistor.

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE BILDER


Simon:

El-tandborste (Getting lazy)
DVD-musik
 - Robbi Williams (Live at albert hall) 
 - Johnny Cash
 - Eller något annat som ni tror skulle passa mig, typ hårdrock ;) 
Laserpass för att få saker raka. Det går bra med ett vanligt enkelt vinkelpass.... det behöver inte vara ett sånt überpass som farsan har! ;)
Buzz - Big Quiz (MED BUZZERS) (PS2 Spel) köps bäst på CDON.com, ginza.se, discshop.se eller dyl.
Buzz - Hollywood Quiz (MED BUZZERS) (PS2 Spel) köps bäst på CDON.com, ginza.se, discshop.se eller dyl.
Rakapparat, orkar inte hyvla mer ;)
Singstar - Rock Ballads (MED MICKAR) köps bäst på CDON.com, ginza.se, discshop.se eller dyl.
Svenska Hits schlager (MED MICKAR) köps bäst på CDON.com, ginza.se, discshop.se eller dyl.

Lite tyg på kroppen... välj nått snyggt! ;) (Large, ev. kanske XL, prova på mina svågrar +1 stl)
Pengar till en Mediabrygga, Pinnacle Soundbridge.

Malin:
Boken Mig äger ingen av Åsa Linderborg (ISBN 9173892262)
Gråa filttofflor från indiska, (stl. 39)
IKEA - mattan Lisbet (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00114148) i färgen Purpur.


IKEA - köksförvaring ASKER -köksrullehållare; -Diskställ; - Burk (vit); - Upphängningsskena; - Krok
             (http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/series/09945/
Bodybutter, Passionsfrukt, från bodyshop.
Häftpistol

Joel:

 Babymonitor (bäbis walkietalkie) - Så jag och mitt framtida syskon kan prata med m&p på distans.
(boken) PEK-Elvis
Cykelhjälm
Pengar som sätts in på hans fond
Vägg-mätsticka (för att se hur lång har blir (är)).
Pyjamas (minst stl. 86, gärna hel, och med dragkedja)
Blöj-badbyxor
Bobby-car
Underställ från P.O.P. (stl 86 lr mer)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skalgirl då, vad önskar hon sig? Och Malin, Höftpistol, det låter farligt.
Puss och kram Elna

2007-12-07 @ 10:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0